Vattenläcka - uppdatering

Har ju äntligen varit lite plusgrader i helgen! Underbart för själen, mindre kul för min lägenhet!!! Det har bokstavligt talat sipprat in vatten, genom väggar o tak, el-dosor och kontaktuttag!! STABILT! Bildades typ vattenballonger under tapeten...ae helt sjukt alltså! Slutpratat om det, en bild säger ju mer än tusen ord! :)





(Jag vet att det ser lite suspekt ut, men vill bara ge er en inblick i hur jag bor för tillfället!)



Till nått kul! Mamma var o impulsköpte en underbar liten vovve i förra veckan! Efter att Iza gick bort sa hon ju att hon verkligen skulle ta god tid på sig innan hon skaffade en ny...men har man haft hund hela livet är det riiiiktigt svårt att klara sig utan! Och när mamma sen fick nys om en liten Springer Spaniel flicka på 7 månader, som dåvarande ägaren inte ville ha kvar på grund av ett litet bett-fel, va det inte ens kanske! :)
Hon är verkligen helt ljuvlig, lilla Cassi! :)






Igår va min underbara lillasyster Josefin på besök hos mig! Är så sällan man ser henne nu för tiden så det va jätte-kul!! Vi ska ses på lördag igen, det ser jag verkligen fram emot! Min lilla Fjunis! :)






Nu ska jag surfa runt lite o se om jag hittar någon bra ny musik! Återkommer i sådana fall!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Diana

Nae fyy stackare :/ Ser inte något kul ut alls!! Hoppas ni får det fixat snart! Puss på dig gumman!

2010-03-03 @ 22:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!