12/3-10

Är lite deppad idag...(som vanligt på fredagsförmiddagar!) Vill inget annat än att ha lite fredags-myyyysss ikväll! Men nej nej...om typ 2 timmar är det dax för jobb i vanlig ordning!! Fan vad trött jag e på skiten...vill ha ett jobb med normala arbetstider!! Eller åtmindstånde ett jobb där man har 1 eller kanske rent av 2 lediga helger i månaden!! Nej nej...här pratar vi 2-3 lediga helger OM ÅRET! Okej, förutom semestern...Hur kul är det att aldrig kunna följa med sina vänner ut eller aldrig kunna hitta på något mys med sin pojkvän för att man alltid är ledig när ingen annan är det!!!??? Eller att, många gånger, inte ens hinna hålla kontakten med alla! Mitt sociala nätverk har verkligen krympt sen jag fick heltidstjänsten på Sandvik...så nu är ju frågan...hur länge orkar man? O hur länge orkar ens pojkvän o sina vänner?? Jag trivs oftast väldigt bra med mitt jobb, alltså med själva sysslorna o arbetskamraterna, men väger det upp det dåliga?? För tillfället känns det iaf som att jag är mer olycklig än lycklig...

Mitt driv kommer nu ifrån att Alida o Nilla kommer hem om bara 2 veckor! Thank God!! :) Då blir det födelsedags-rajraj här för alla mina vänner!! (Jag fyller ju faktiskt 24 den 1:a april! :D) Då kööööör vi!! Yes, nu vart jag genast på bättre humör! :)


Bildregn;





 ♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

Stumpan..

Du vet väl om att en stjärnbrud som du kan få vilket jobb som helst?

Vi diskuterar detta lite närmre nästa gång jag är i norrköping så kan jag ge dig lite inspiration (lagom till din födelsedag kanske?)

Puss!

2010-03-13 @ 13:20:11
URL: http://jousefinic.blogg.se/
Postat av: Diana

Gumman då!! Saknar dig ska du veta! Synd att jag va iväg när du va ledig! Hör av dig nästa gång du är ledig så hoppas jag vi kan ses då :) Pusspuss

2010-03-14 @ 22:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!