Ameh tjaaa!!

Det va länge sen!! Har ju, som ni fattar, haft en liten bloggpaus över jul o nyår. Mina underbara vänner Alida o Nilla har även varit hemma så det har liksom  inte funnits nån tid till att blogga! Men desto mer har man ju att skriva om o visa nu! :)
Det har verkligen varit helt underbart att ha alida hemma! Mitt hjärta!! Va riktigt tufft att vinka av henne vid tåget. Tuffare än vad det har varit dom andra gångerna! Vet inte varför egentligen...antagligen börjar man fatta nu att Norrköping inte är hennes o Nillas "hem" längre, utan det är Oslo...sen vet man nu, mer än förut, hur det kommer att kännas när hon inte är här...tomt o många gånger ensamt! Men imorn ska jag o Natta boka biljetter till Oslo! Den 28:de hoppar vi på natt-bussen upp till våran älskade vän! Jag längtar såå mycket!!
Undrar va man ska hitta på idag då? Är fortfarande seg sen firmafesten i tisdags så det blir nog inte många knop!! Hoppas att Nattis har lust o umgås lite sen när hon slutat jobbet! :)
Nae, nu måste jag laga till nån mat! Håller på att hungra ihjäl! Det lär ju dyka upp fler inlägg under dagen!

Bye!



Älskar den här låten:







Älskar
dig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!