Onsdag

Nu har det sprungit iväg en vecka sen sist! Som vanligt har veckan mest bestått av jobb. men lite skoj har jag hunnit med iaf!
I söndags va det ju alla hjärtans dag så när jag kom hem från jobbet överraskade Martin mig med bakad potatis o hemmagjord skagenröra! Svin-fint! Han är så huslig min baby! :)
Igår hade jag o Natta en soft-dag! Hon bjöd på lunch (asiatisk köttfärsås) o fika (äppelkaka med vaniljsås) o sen kollade vi på en skräckis!! Klockren dag helt enkelt! Men som vanligt var du saknad...
På tal om Alida så fick jag mess från henne igår om att både hon o Nilla kommer hem den 29:de mars!! Jag e sååååå lycklig!! Lagom till min födelsedag o allt liksom!! Åhhh det ska bli så underbart!!! Saknar min bästis något enormt!!
Nu ska jag dra ett varv med damsugaren här hemma, papps kommer snart hit på en fika innan vi ska åka o titta på när Johan spelar hockey-match.

Lite musik-tips oxå innan jag går;

 

 

 



BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!