FFFYYYY FFFFAAAAANNN!!!

Asså vad är det för jävla förbannelse som vilar över mig o mina lägenheter???? Kommer hem o reagerar på att det luktar fukt GALET i hallen!! O vad får vi se...det bokstavligt talat sipprar in vatten från list och vägg ovanför hallfönstret! JÄVLA HELVETES SNÖ!!! Ringer till fastighetsskötaren som säger att dom inte tänker göra nått åt det ikväll så har fått lägga ut handdukar i hela hallen! Men vad är det frågan om...tredje gången på två år jag råkar ut för något sådant här?! Vattenskada på storsvängen, rökskada på vattengatan o nu en vattenskada igen!! HELT SJUKT!!!


Kommentarer
Postat av: syster

Men gud! Du har sådan otrolig otur med lägenheter! Har de tätat fönserkarmen nu?

Jag kommer hem vecka 9, har sportlov då! Så då måste vi ses :) Puss hjärtat mitt!

2010-02-18 @ 19:34:53
URL: http://jousefinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!