091028

Sitter här o laddar...laddar för att orka att hoppa in i duschen, för att orka klä på mig o sminka mig för att sen orka ta mig ner till bilen och åka till jobbet!! Usch vad jag hatar denna jobbångest!! Har varit ledig i 2 dagar o då är det värre än vanligt!! Men jag ska fan inte klaga. Jag har iaf ett fast jobb som jag faktiskt trivs med!! (pepp, pepp!) ;)

Har min lillasyster Fjunis här på besök sen igår. Det är så kul när hon kommer hem o umgås med sin gamle syster!! Är ju inte jätteofta som vi ses sen hon åkte iväg o plugga.

Förövrigt lever jag just nu på nyheten att Alida o Nilla kommer hem om ca 2 veckor!! TJOOOHHOOO!! Snacka om lyckorus!!

Nae...nu är det dags att ta tag i sig själv!!


P.S. Gaga har gjort det igen!! Just love it! D.S

Kommentarer
Postat av: Diana

Riktigt skön låt!!! :)

2009-10-28 @ 19:17:25
Postat av: Ida

Fan va kul att du kommit igång & blogga lite gumman :) me like !! pusspuss

2009-10-31 @ 14:08:36
URL: http://idamariass.blogg.se/
Postat av: Alida

LADDA för att skriva ett nytt inlägg istället!!!! Du hörde va jag sa!!!!! Bra, tack det va det enda jag ville. Säga att jag saknar dig såklart oxå o vi ses om 1 vecka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Love you.

2009-11-04 @ 10:37:15
Postat av: Alida

GUUUUUD va tråkigt!!! Jag går in här varje dag o hoppas på nått nytt men nej. Tänker du inte ett dugg på mig. Jag har LÅNGTRÅKIGT, jag har inga kanaler o inget liv. Ge mig nånn ting, jag kräver inte mycket : ) Puss på dig!

2009-11-05 @ 21:47:47
Postat av: Syster Liten

Jag passar på att bjuda in mig själv i januari, någon gång på slutet där ;)

2009-11-05 @ 23:49:48
URL: http://jousefinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!