091007

Ännu en dag på jobbet till ända!! Har jobbat morgon ett par dagar i rad nu så e helt slut så här dags!! Men imorn jobbar jag kväll o det betyder sovmorgon!! I LIKE! :)

Nae, jag känner att det är läge att börja göra lite annat än att jobba för att faktiskt ha nått intressant att skriva!! Men är nog fortfarande inne i en depression för att Alida o Nilla har åkt...måste helt enkelt börja acceptera läget! ;)

Har börjat titta i kalendern efter en bra helg för en Norge-tripp. Skulle vara så jävla kul! Det måste verkligen bli av, SNARAST! Är det någon speciell helg som passar damerna så här på rak arm? :)

Fan va jag saknar min Alle! Dom senaste 5 åren har vi setts eller hörts i princip varje dag o nu har vi pratat med varandra 1 gång på 1 1/2 vecka....det är en jävla omställning ska ni veta!! O bara att tänka på att man vet att man inte bara kan hooka up när vi känner för det gör att jag får en klump i magen!!

Men jag är riktigt stolt över båda mina tjejor! Hade jag inte haft gubbsky här hemma hade jag lätt hakat på! :D

På tal om gubbsky...nu är det tredje gången han ropar på mig att maten är klar! Got to go!!

Puss




Kommentarer
Postat av: Alida

Oh min älskade Ellsy!

Vad roligt att du bloggar! hade helt glömt bort att du lovar göra det för min skull så nu läste jag alla inlägg på en gång : ) ska gå in här varje dag nu!!!!! O alla låtar! YES! ska lägga till alla på spotify nu på dirren!!!! Kom när du vill, jag bara längtar! E ledig ganska mycket så du kan komma när du vill!!!!!! Snygg bild på mig, längtar tillbaka till den helgen ganska ofta, va den bästa på hela sommaren!!!! Älskar dig!!!! Puss o kram

2009-10-20 @ 20:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!