Ledig tisdag...

...o kanonväder ute!! Kan ju inte bli bättre!! :)
Festen i lördags blev jättelyckad! Alla verkar ha haft skittrevligt, vilket är det viktigaste! För min egen del blev det inte direkt nått fylleslag direkt...sprang mest omkring o försäkrade mig om att alla anda hade kul o så! Haha som vanligt när man själv har fest med andra ord! Utgången floppade ju totalt, vilket va lite tråkigt efter en sån bra start på kvällen...Glömde helt bort kameran också, så kan inte bjuda på så mycket bilder tyvärr...men några va min pojkvän duktig att ta! :)
Ae, nu ska jag ringa Vixy o höra om hon har lust att gå ut o gå en sväng i det fina vårvädret!

/Elin

          

  

Kommentarer
Postat av: Fjun

Hej gumman! När jag har tid ska jag skaffa dig en bättre bloggdesign. Det här går junte! :)

Puss!

2009-04-19 @ 22:34:04
URL: http://jousefinic.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!