Kräksjuka...

...mmm tror nästan det va 5 år sen sist! Det är verkligen det värsta man kan drabbas av! Började spy i lördags-kväll kl 8. (När jag va på jobbet, by the way!) Fick släpa mig ut till ett av hotellrummen för att fortsätta spy en gång i halvtimmen till kl 8 morgonen därpå! Behöver väl kanse inte tillägga att det inte fanns så mycket att spy upp dom sista timmarna!! ;) Lyckades ta mig upp ur sängen och ut till bilen för hemfärd vid 2-hugget för att sen däcka i soffan o vakna 06.30 dagen därpå. Mår fortfarande skit...spyr inte längre men äta mat är inget att tala om ens...huvudvärk, feber och ont i varenda led i kroppen! Nej, nej, jag tycker inte ett dugg synd om mig själv!!!

Som en liten uppdatering på vattenläckan då...man kan tydligen inte laga taket förens snön har smält bort. Så det innebär att vi kommer få ha en provisorisk stupränna i hallen fram till typ juni!! Känns verkligen jätte-kul!!

Ae ska slänga upp några låtar som jag hoppas min älskade vän Alida kommer att gilla :) sen blir det att krypa till kojs igen! Måste vara pigg nog för jobb imorgon, annars blir det hals-huggning för min del! ;)




 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!