Helg!

Har precis pratat med Alida i telefon o har en såndär lyckokänsla i hela kroppen!! Antar att det är så det blir när man pratar med sin bästis som man saknar så in o norden mycket!! Bokade nyss också tid hos frisören för färgning o klippning så det stärker nog känslan lite extra! :) Jag längtar sååååå jävla mycket tills den 28:de när Alli o Nillus är på påhälsning i stan! :)
Jaha...fredag idag då! Sitter som vanligt o avundas alla som har helg-feber. Fredag innebär ju som vanligt början på jobb-helg för mig! Börjar 14.30 i eftermiddag, slutar runt 00.00, sover på jobbet för att börja jobba 06.30 imorn, slutar runt 15.30 för o sen börja på söndag 07.30, slutar ca 16.00. Som ni hör finns det inte så mycket utrymme för något annat på minna helger! Därav ingen helg-längtan för mig! Mer ångest över att jag inte kan vara med på saker, för att jag inte hinner träffa Martin och för att han blir irriterad över att jag jobbar varje helg...fan vilken brutal vändning det här inlägget gjorde då!! Haha...stabilt. På lördag verkar det iaf som att jag o Martin ska hem till Martins kompis Perro o hans tjej för lite mat, vin och melodifestivalen. Vore jätte-kul om man kunde hitta orken till det!

För att avsluta på topp lägger jag ut en bild på mina nya Killer-Heels från Nelly! Love them!!

                                                 

Ha en underbar helg allihopa!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Alida

SAKNAR DIG MED ÄLSKLING!!!!!!!!!!!!!! SES SNART!!!

2010-02-26 @ 14:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!