Finally!!

Åh jag är så himla lycklig!! Kl 16.30 i eftermiddag ska jag äntligen träffa min bästa Alle!!! Hon skulle inte komma hem förens på onsdag men överraskade med att anlända till svedala igår istället!!! YEEESSS säger jag bara!! :)






Har varit riktigt sugig på att uppdatera de senaste veckorna. Har haft sjukt mycket på jobbet...men nästa vecka börjar det lugna ner sig igen o jag kommer antagligen ha lite för mycket tid över istället, då det alltid är lite o göra så här innan jul. Men i år gör det NADA!! Har ju månadslön för tusan!! :)

Har precis suttit o tittat på idol på tv4 anytime. Jag jobbade både i fredags kväll och igår när reprisen va så då är det ju toppen att man kan titta på det på datorn istället!! Tyckte det va rätt att Rabih åkte...gillade aldrig honom. Däremot tyckte jag att det va konstigt att Mariette hängde löst, hon e ju ascool! Men grymast va ju iaf min bästa idol, Erik! (As usual!) Fick rysningar ända från tårna ärligt talat!! Klockren!! Ae...nu har jag jävligt långtråkigt...skriver om idol o grejer! Haha!








Ae, nu är det dags o röja lite här hemma o hoppa i ett bad innan min bästis kommer hit!!

Ha det fint, everybody!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!