Bättre tider...

...ja det får vi nog hoppas på nu! Har haft några tuffa veckor o har inte alls känt för att skriva i min annars så aktiva blogg! :/ För tillfället känns allt lite bättre, men rädslan för att förlora en person som står mig väldigt nära äter på mig, dag som natt! Cancer...vilken äcklig jävla sjukdom!

Nu till lite roligare saker...på lördag smäller det! Min o Linneas födelsedags- och 10-år av underbar vänskaps-fest! :) Ska bli så himla kul att fira o festa med alla underbara människor! Va riktigt länge sen jag verkligen släppte loss o festade o hade kul! 10 år förresten...shit vad tiden går fort! Känns inte som att det va så länge sen som jag träffade Linnea första gången, där på uppropet första dagen i sjuan! :) Jag visste direkt att jag hade träffat en av mina själsfränder!

På tal om att tiden går fort...23 år imorn då! Haha, shit va man har varit med om mycket under åren! Har suttit i 2 dagar nu o laddat ner massa gammal musik till ära för mitt o Neas 10-års jubileum. Shit va mycket minnen man har till musik! Sånt man har "glömt bort" eller inte tänker på längre kommer tillbaka till en som ett brev på posten! Både glada minnen o mindre glada...Jag skulle aldrig kunna leva utan musik! I just love it! ;)

//Elin



Jag o Lejla för ganska exakt 1 år sedan!

Kommentarer
Postat av: Diana

Wow va kul att du bloggar lite gumms ;) Ja shit va tiden går, sjukt! Men ska bli kul som faaan på lördag! Ser jag fram emot vännen! puss

2009-03-31 @ 19:41:54
URL: http://daiianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!