Jobb o jobb...

Ja det är vad mitt liv består av för tillfället känns det som!! Har varit ledig 5 dagar på  4 veckor, vilket börjar kännas i huvudet!! Det är märkligt, antingen får man inte jobba nått alls eller så är det jobb upp över öronen som gäller! Har ju två jobb för tillfället...är ju kvar på Sandvik Spa och när jag inte är där så är jag på mitt älskade Tupac där jag fått jobb som säljassistent! Dom ringde faktiskt o fråga om jag kunde så det e ju lite coolt faktiskt!! Inte så roliga arbetsuppgifter dock...sitta på kontor i telefon hela dagarna är inte riktigt min grej! Jobbar mycket hellre ute i produktion, men där behövs jag inte för tillfället! =/ Men, men pengarna rullar ju in iaf! Äntligen! ;)
På lördag går ju Tyras fest på Palace av stapeln! Ska bli riktigt trevligt, men eftersom jag börjar jobba klockan 8 på söndagen så får det bli en relativt lugn kväll! ;) Har lite beslutsångest för vad jag ska ha på mig bara. Men blir en av dessa kreationer iaf! :)



                                       

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg =)

Spana gärna in min och lämna en kommentar till inlägget. Skulle uppskattas eftersom jag är hemma och är sjuk idag :/

2009-01-20 @ 13:44:08
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Diana

Härligt att du kommit igång me bloggandet gumms =) Själv har man en paus från det just nu ;) Tycker sista bilden va grymt snugg outfit =) Ses på lördag hoppas jag. pusspuss

2009-01-21 @ 20:24:11
URL: http://www.metrobloggen.se/LadyViv
Postat av: Carro

Åhh hoppas du hade klänningen längst te vänster igår;) Den va klockren! O mera blogg! We love it;) And I love you! PUSS!

2009-01-25 @ 09:14:53
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!