Blond eller brunett??

Snart är det dags att fixa frillen igen...men har sån grym beslutsångest! Ska jag fortsätta med min mörka fas eller ska jag gå mot ljusare tider! Saknar faktist min sönderblekta kaluffs lite! :) Nae men är riktigt inne på att göra lite ljusa slingor! Älskar Nicole Richi's färg och frisyr! Nått sånt är jag ute efter! Vad tycks?


                                       




(Har fått Frida Hyvönens nya låt Dirty dancing på hjärnan! Det började i lördags och sen har det bara fortsatt...börjar till och med tycka att den är riktigt skön! Illa! Haha)


Kommentarer
Postat av: Ida

du e snygg i allt, men gosch va du skulle passa bra i nicoles färg ;) puss

2009-01-21 @ 22:53:20
URL: http://bubbilishi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!