Tjohooo!

Näst sista dagen på jobbet innan julledigheten är äntligen avklarad! Har jobbat som terapeut idag så har masserat o skrubbat o inpackat hela dan! O imorgon lika så! Me like! Det är nått jag verkligen älskar med mitt jobb, det är så varierande! Jag är liksom matsalsvärdinna, konferansvärdinna, poolvärdinna och spa-terapeut! Mer omväxlande går ju inte att ha det!
Sitter just nu o väntar på att Natta ska ringa! Ikväll blir det taco- och film-kväll! Precis vad jag behöver! :)
Hoppas ni har en bra lördag där ute i kylan!







Kommentarer
Postat av: Nilla

Va duktig du är gumman:) Härligt att du trivs på jobbet och att de går framåt! Du får gärna öva hur mycket du vill på mig när jag är hemma! Ser fram emot juldagen också, då ska vi röjjjja!!!

Haha, en "kärleks-gran" också, de är ju bara ni:)

Puss puss

2009-12-20 @ 00:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!