Snökaos!

Ae nu får det fan sluta snöa!! Jag ska åka till jobbet om 1,5 timme o snön vräker ner!! Det är verklgen INTE kul! Hatar att köra bil när det är sånt här väglag! Får ångest när jag tänker på de sista 5 km till jobbet som är på en liten, liten väg som aldrig plogas i princip!
Men visst är det mysigt ute! Snö är som våran vaktmästare på jobbet Björn säger (som har plogat 24 sen i förrgår), "mysigt men opraktiskt"! :)

Guuud vad jag längtar tills på tisdag!!! Då kommer äntligen Alida o Nilla hem!! Som jag har längtat! Vid två-tiden står jag nere på tågstation, som ett barn på julafton, och väntar!! :) Jag känner mig liksom bara halv utan min bästa vän Alida vid min sida! ♥

Har börjat få lite julstämning här hemma också. Martin va ute på landet här om dagen och högg en kärleks-gran åt oss! :) Haha! Han är för söt! Älskar o ha gran hemma! Höjer verkligen mys-faktorn!





A just det!! Hittade en ny låt med Fabolous igår! Grym!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!