Kan inte sova..

Vet inte om jag sov för länge i morse eller vad det är frågan om!! Det är i alla fall omöjligt att sova! Det är verkligen det värsta som finns! Inget bra på tv så här dax heller o Martin jobbar natt! KUl! Sååå till er stora lycka ska ni få en detaljerad redogörelse för vad jag hållt på med dom senaste dagarna! :) Inte för att den kommer bli lång då jag jobbat hela helgen...haha!
Jag o Martin firade ju två år igår. Vi hade verkligen jättemysigt! Bytte lite presenter, gick ut o åt, bada skumbad med tända ljus o...ja...hade massa mys helt enkelt! :) Fick ett jättefint underklädes-set från Calvin Klein. Har aldrig ägt annat än några dassiga set från H&M så det va kul! Och, det är fan skillnad på underkläder och underkläder kan jag avslöja!
Idag har jag umgåtts med Emma o Sandra från jobbet! Snackat massa skit, käkat, fikat och (sist men inte minst) varit på bio o sett: New moon!! ;) Jag vet, det va inte ens en vecka sen jag såg den med Natta men tjejerna ville inte se nån annan så jag fick helt enkelt ställa upp!! Jätte svårövertalad va jag! Haha! Kan meddela att den va till och med bättre andra gången! Så är det alltid för mig! Tycker en film är mycket bättre andra gången jag ser den! Man lägger märke till saker som man missade första gången!  O sen är New Moon som Twilight, man kan i princip se dom hur många gånger som helst!
Pratade även med min älskade vän Alida förut för första gången sedan hon åkte tillbaka. Vi har ringt om varandra i en vecka typ men idag va vi lediga samtidigt! Äntligen!! Va så underbart att höra hennes röst! :) Helt sjukt vad hon är saknad! Längtar såå mycket till jul när hon (o självklart Nillus) kommer hem igen!
Nae...nu börjar det banne mig svida i ögonen lite...läge att ta tillfället i akt o hoppa i säng igen!
Riktigt jävla underhållande läsning va, by the way?? Haha, sov så gott people!


 

Kommentarer
Postat av: Diana

Haha söt du är gumms! Kul att du skriver i din blogg ju :) Låter som ni hade det jätte mysigt :) Pusss

2009-12-01 @ 18:09:49
URL: http://daiianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!