1:a dagen...

...på julledigheten! Känns helt jävla suveränt! Låg o drog mig i sängen till kl 12, utan ångest över att ens enda lediga dag den här veckan skulle ha gått till spillo! Så vad ska jag hitta på denna underbara dag? Jo, först ska jag ge mig ut i snön till Emutt! (Som bor på andra sidan vägen, haha!) Ska titta på hennes nya badrum o få julklapp från jobbet! Undra vad det kan va för roligt...har en känsla av att det kan va nått alkohol-relaterat...eller...äsch ingen mening med att spekulera får ju snart reda på det ändå!
Ikväll blir det mys-middag med gubbsky. Vi har inte setts så mycket den senaste tiden pga massa jobb så ska sakta men säkert börja ta igen det nu! :) Har inte ett skit hemma i varken frysen eller kylen men nått ska man väl kunna slänga ihop! :)
Nää...nu gick jag! Ha de!

P.s. Bara 2 dagar kvar nu! D.s



(Här hade jag lite av en snygg-dag så att säga!)


Kommentarer
Postat av: Ida

Alltid lika söt <3

2009-12-21 @ 13:42:50
URL: http://idamariass.blogg.se/
Postat av: Diana

Haha så söt du är :)

2009-12-21 @ 19:09:49
URL: http://daiianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!