Valborg

Japp, det är det idag och min älskade syster Emma fyller 25! Ett stort GRATTIS till dig! Detta betyder naturligtvis att det blir PARTY ikväll!! Ska försöka att komma ihåg att fota lite den här gången, så jag kan visa några bilder här sen! :)

Igår va en väldigt händelserik dag. Va först på stan och mötte upp min underbara svägerska Emelie och gick en runda på stan. Sen tog jag o Vicky Silverpilen och drog ner till Carro i Sörping o där va även Maria! Är så himla sällan man träffas sådär nu för tiden! Kommer ni ihåg våra tjejkvällar? Varje onsdag i....ja jag vet intye hur länge!! Det va tider det! :)

Saknar mitt hjärta alida också...hon drog till Tunisien igår och kommer inte hem förens på onsdag! :( Hoppas du har det underbart i värmen!!

För övrigt är det riktigt nice väder ute idag! Ska dra mig ner till stan o träffa Diana o hennes gullunge Leon för en lunch! Sen blir det en sväng på stan för att införskaffa lite grejor tills ikväll! En solning måste hinnas med också...ser helt allvarligt för taskig ut, nästan skär i hyn! Illa!! :S

Ae...nu är det dax att röra på sig! Ha en trevlig kväll, kompisar! :)

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!