Happilyhappy!

Jajemen! Det är jag verkligen för tillfället!! Alida o Nilla är äntligen på väg hem till lilla svedala! Va länge sen jag längtade efter nått så mycket! Den bästa julklappen ever!! :) Sitter nu hemma o vill att klockan ska slå ett så jag kan få åka ner till tågstationen och hämta upp mina älsklingar!

Såg precis att Eminem har släppt en ny verision på sitt senaste album Relapse, Relapse:Refill! Riktigt schysst påfyllning! ;)

Smakprov; Careful what you wish for




Sen har vi ju den bästa låten på hela skivan; Beautiful



Ae, nu ska jag hoppa i ett varmt bad. Va -18 jävla grader i morse o det här gamla sekelskiftshuset håller inte ut kylan så bra! :S Så behöver tina upp lite!

BYE!



Kommentarer
Postat av: anna

hejsan. vart bor du o vilken hyresvärd? din lägenghet ser så fin ut.mvh

2009-12-29 @ 01:27:03
Postat av: elin

anna: Vad kul at du tycker om min lägenhet! :) Den ligger på östra prommenaden och det är hyresbostäder som är hyresvärd! Dom har ganska många sekelskiftslägenheter men kösystem så ganska svåra tt få! Lycka till! Kram

2010-01-14 @ 12:37:08
URL: !http://elinessys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!