091023

Fredag...dom flesta går med ett lyckorus i kroppen hela dan o ett leende på läpparna....det är fredag o helg! För många, men inte för mig! För mig drar kneget igång kl 17.00 ikväll o slutar inte förens söndag runt 16.00! Gud vad underbart det är med helgarbete!!!

I onsdags va Nea, Natta o Malin här. Vi drack lite vin o uppdaterade om allt som hänt sen sist vi sågs! Va så kul att umgås med mina tjejor! Men hur trevligt det än var se va det ändå nått som fattades...just det min älskade Alida o underbara Nilla va ju inte här!!! Saknar er såå!!

För att fortsätta detta positiva inlägg så kan jag meddela att efter 3 feberfria dagar vaknade jag imorse med 37,8 i temp. Eftersom jag vanligtvis ligger runt 36,5 så är det ganska mycket feber för mig!! ÄRLIGT TALAT, vad är det för fel??? Börjar allvarligt talat fundera på svinis...jag ger det helgen på att försvinna. Annars blir det att uppsöka sjukstugan på måndag!!

Bjuder på några bilder från i onsdags;








Haha älskar den här på Linnea!! :D



Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OOO vart bor du sååå fint du verkar ha det, ja är på jakt efter en gammaldags lägenhet i centrala norrköping!

2009-11-16 @ 21:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!