091018

Fy fan...har verkligen the cold of my life!!! O den vägrar ge med sig!! Inte kuuul! Så denna helg har inte varit så rolig som den skulle ha blivit! Fjunis fyllde ju 19 igår o det var meningen att det skulle bli utgång. Hade tagit ledigt från jobbet o allt. MEN...Nae min kropp bestämde sig för o ha 38,6 i feber istället! ;)

Ok, ni fattar säkert att jag tycker synd om mig själv så ska släppa ämnet nu!

Säsongspremiären av Gossip började precis, skulle ha suttit klistrad om det inte vore för att jag är så jävla nyfiken o laddat hem dom 5 första avsnitten!! Men har bestämt mig för att inte titta på fler!! Mycket roligare o ha nått att se fram emot varje söndag istället! Jag kan iaf säga att 3:de säsongen ÄGER!

Tänkte till sist lägga upp lite bilder från firma-kröket i onsdags! Urusel kvalité, i know. Har på nått konstigt sätt börjat dissa digitalkameran i tron på att mobbekameran är lika bra! Förmodligen!



















SAKNAR BÄSTIS NÅGOT ENORMT!

Bye!


Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Vad tycker du om H&M´s kollektion jag skrev om idag? Äru också "kär" i någon utav plaggen?

2009-10-20 @ 17:08:49
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!