Tjenis!

Va länge sedan jag skrev här nu! Min bästa Alida o Nilla har varit hemma från Norge så bloggen har fått vila! Det är ju mest för dom som jag skriver här! :) Har varit en helt underbar vecka med allt från spritfest (haha), mys, bio och middag.
Men har varit lite ur balans sen dom åkte igen...vande mig så fort vid att ha Alida här hemma vid min sida att det har känts så otroligt ensamt dom senaste dagarna! Men just nu känns det lite bättre. Fick precis veta att både Alida o Nilla har fått ledigt både över jul o nyår vilket innebär att dom kommer va hemma i närmare 2 veckor!! WEII!!


 


Imorgon kommer det bli en TOPPEN-dag! Jag, Natta o eventuellt Malin ska äntligen gå och se New Moon!! Som jag har längtat!! Efter att ha sett Twilight 100 gånger är det verkligen dax för uppföljaren!! Är ju även löning dagen till ära så blir ett varv på stan o köpa lite julpynt. Är ju redan 1:a advent på söndag så det är dax att o pynta lite här hemma. :)


 

Tänkte avsluta med att lägga upp lite nya låtar som spelas flitigt hemma hos mig för tillfället! Enjoy! ;)

 












Kommentarer
Postat av: Diana

Kanske vi ses på bion då gumman! Vi ska också s New Moon :) Puss

2009-11-24 @ 22:49:58
URL: http://daiianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!