Thailand, jul, nyår...

Rubriken skulle kunna bli hur lång som helst! Eftersom det va typ 100 år sen jag blogga så har det ju hunnit med att hända lite! :)
Jag, Martin, syster Emma o hennes pojkvän Macke drog ju den 16/11 till underbara thailand! Vi besökte ungefär samma ställen som förra året när jag o Emma åkte med mamma, men blir ju så mycket mer speciellt o mysigt när man åker med pojkvännen! Att det va första gången jag va utomlands med någon pojkvän och helt utan mamma eller pappa gjorde ju det hela lite mer speciellt! Vi hade det verkligen superbra! Jag o syrran är ju själsfränder o Martin o Macke går svinbra ihop! Har redan bestämt datum för nästa års thailandresa! :)
Jag o M firade ju också 1 år när vi va i där! Mitt bästa år ever! :)


                                     


Sen har det ju varit jul och nyår också. I år va julen kanonmysig, men lite stressigare än tidigare år. Vi hade 3 julfiranden att besöka samma dag. Utöver mina traditioner hade vi ju även M.s traditioner i år. Vi började hos Mamma o Christer i Ringarum fortsatte sedan ner till Pappa o Marie i Gusum och avslutade sedan kvällen hos Martins familj i Norrpan. Va verkligen jättetrevligt o fick massor av fina presenter! Men kan ju säga att man va ganska mätt på julbord efter 3 (!) st inom loppet av 7 timmar!! :)

                                   


Nyåret firades hemma hos Emma o Macke. Va relativt lugnt (för vissa iaf ;) ) men väldigt mysigt! Har dom  senaste åren alltid gått ut på nyår. Varför liksom? Vad får man får nyårskänsla på Palace liksom, där man hänger var och varannan helg ändå! Nae det är det slut med och en ny tradition har födds! Middag, drinkar o raketer hos sis o Macke i Sörping! :)


                                   


Vad har hänt mer då...jo, jag har sagt upp min lägenhet o bor nu mer officiellt hos martin. Eller numer heter det ju "hos oss" och inte "hos martin"! :) Vi har börjat fixa iordning en massa och ska idag börja med tapetseringen och ommålning av köksluckor! Det kommer bli skitbra och jag trivs som fisken i vattnet med sambolivet! :)

Jaha...då har jag lyckats få ner en liten uppdatering iaf! Är ju riktigt kul o blogga, varför kan jag inte lära mig det??


Bye // Elin


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!