Bio-kväll

Åh vad jag ser fram emot ikväll...bio med bästa Nea o Nilla! Mys-pys! Vi ska se Män som hatar kvinnor. Är säkert sist i stan med o se den, men bättre sent än aldrig! ;)
Jag måste berätta om en så sjuk grej....eftersom jag bara jobbar timmar så anslöt jag mig till Alfa-Kassan den 9 februari för att stämpla upp lite. Igår kom jag på att jag inte hört nått från dem sen jag anslöt mig, vilket är ca 2,5 månad sen liksom. Efter att ha suttit i telefonkö i ca 45 min får jag till svar att det är 12 veckors väntetid innan en handläggare ens tittar på ditt ärende! 12 veckor = 3 månader!!!! Och innan man ens godkänns så kan det ta ytterligare 1 månad! Fan, tänk om man inte hade haft ett jobb över huvud taget, och inte haft en sån underbar pojkvän som jag har!! Det skulle innebära att man då skulle ha 0 kr i inkomst i 4 månader!! Vad tänker dom med? Hur tror dom att man ska kunna överleva?? Helt sjukt! 
Ae...nu ska jag återgå till storstädningen, sen blir det o ta ett bad och sen en promenad till min bästa Alle. Natta ska bjuda på hennes berömda laxpaj! :)

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!